semut pun boleh mati.

2011 Music Suck.

Assalamualaikum.

Magad. Tak tahu kenapa, tapi otak asyik nak layan lagu2 lama je. kenapa ek? music skarang ni mmg tak masuk dlm diri aku la. aku macam lagi suka pada lagu2 pada zaman 1990 - 2005. dan bukan lagu2 zaman 2011 ni. err. mmg tak masuk. Kpop? lagi la. eii. pelik. kadang2 teringan nak kembali pada zaman diorang, dimana baru wujudnya Nirvana, The Beatles, Arctic Monkey, Andymori, Beat Crusader, erh. kalo nak list kan tu mmg penuh la page ni. Malas nak pikir. 

Tapi music pada zaman 2011 ni mmg ntah hape-hape. Techno, rap? LMFAO? what? err.. bunyi pon tak asli. Sangat simple. hurmm. Well, masing2 ade taste masing2. dan yg paling penting, It's not my taste. Kadang2 aku terpikir. Dunia ni mmg berpusing kan? :D

Some bands that I would like to share with you. :)

The Beatles

Sixpence None The Richer

Arctic Monkey

Panic! at The Disco

Muse

The Killers

Billy Talent

Fall Out Boy

My Chemical Romance

We Are Scientist

Weezer

Ahaha. Mmg panjang entry aku kali ni dengan gambar. :DD haha. banyak lagi kot yang aku minat, tapi ni je yang terlintas kt otak aku. buat masa ni. :3 enjoy.
Tapi ade sorang minah ni. Aku boleh masuk dengan lagu yang dia bawa. She's a Malaysian. :) BUKAN NAJWA LATIF! pfffft :@

Yuna. :)
and one more thing. Daripada aku dok layan lagu2 tahun 2011 and so on ni, baek aku layan lagu nyan cat. hoho. :3 nyan nyan nyan nyan! :33