semut pun boleh mati.

Good and Bad news.

Assalamualaikum.

I've got a bad news, and a good news. 

I prefer the good news first. I have cooked. Mee goreng jee. haha. Aku masak untuk Alif dengan kawan dia tadi. Memandangkan semalam dia cakap dia nak datang. Actually, dia ajak date.

So, here the bad news, he didn't come. Jadi, aku pun makan sajalah mee itu, dengan keluarga aku. Nasib baik sedap, dapat la pujian. Tapi aku harap dapat pujian daripada Alif juga. Harapan cuma harapan. Mungkin lain kali dia boleh makan masakan aku lagi. Tapi bukan tadi. 

oh ye. I woke up early this morning. :3 He said he will pick me up at 9am. I woke up at 8. hehe. then, I take a shower, wash my hair, blow it up, and smile to the mirror, hoping today will  be a good morning. and after that, I help my mom gardening the bamboo! hahaha gila cool