semut pun boleh mati.

Bedroom Sanctuary.

Assalamualaikum.

hihi. Blogging today is about music! woohoo! hikhokhikhok! xD

Erm.. tengah jalan2 kt youtube, terjumpa pulak satu video ni. hikhik. bes. lagu die bes. Bedroom Sanctuary. Aku terpikat kat band ni. Bo(vokalis) menyanyi dengan bersahaja. haha. ala2 Yuna tapi versi lelaki. hikhok. Itu dari pandangan aku lah. korang tak puas ati dah la. -.- Lagu 1st aku dengar :


hihi. Dengar la. Rugi je korang bukak blog aku ni kalo korang tak dengar.. :)... DENGARLAH!! #paksa:)
bes bes! suka sangat sangat! *gedik -.-

Usha usha la lagu dia yang lain2. Best jugak. Rugi tak dengar. Betoll.. Well, kita patut ketengahkan diorang. Atlis diorg lagi bes drpd NL kott.. :) itu pandangan aku. Tak paya la sampai nak dok report polis pasal aku tulis entry pasal ni. hoho. ;p

The others song by them yg aku suka (ayat rojak habis) :
1. Malam Ini
2. Ten Again
3. Consequential Lovers

Ada orang cakap. Suatu lagu tu ada kena mengena dengan jiwa kita. Myb jiwa aku tengah nk layan lagu2 macam ni kott. :) heee

I LOVE YOU BEDROOM SANCTUARY :) OH YE.
I LOVE ALIFF FARHAN TOO. :)) #tibatibabuatpengakuan