semut pun boleh mati.

Jingobell ! Jingobell ! :D

Assalamualaikum.

wuuhuuu~ Setelah sekian lama.. Baru lah blog den ni nampak ceria. haha. Penat woo.. Pikir2. Camana nak nampak ceria ek? Sebelum2 ni mmg dull gila. huahua. Myb its depends to my mood. haha.

Dengar tak lagu ni? ape lagi. Tak paham2 ke. Follow me. :3 hehe. *ugut*
hurm.. Cuti kali ni nampaknya macam bosan la. Sebab panjang sangat. Biasalah, budak baru lepas SPM. huahua. Sebelum2 ni rase cuti macam seronok je sebab lepas tu kene sekolah. Sentiasa rasa macam tak cukup je. nah haa! sekarang! amek lah cuti kau ni! hoho. T________________T

25hb ni xmas. Aku sambut Parent's Anniversary aku. hehe. Rasa macam seronok. Tengok la nanti. Kalo seronok aku tulis la entry pasal bende tu. Kalo macam bosan tuh, hehe. takde la kott. :D Abah aku ni tak banyak cakap. Mak aku banyak. hehe. I wonder, how diorang bercinta dolu ek? heee

Mak aku ni dolu2 cikgu.. Abah aku askar. Mase diorang bercinta, setiap kali Abah balik kampung, nanti Abah bawak balik hadiah, khas untuk awek dia(my mom). Abah bagi hadiah tu kat sekolah. Maen pas2 kat kawan2 Mak aku. hihi. Malu latu! Masa zaman dolu2 mana ada hp bagai neh. Nak talifon pon guna telifon sekolah. ehehe. Pastu Abah aku call la mak aku(telifon sekolah). Pastu Abah aku tanya, "Sudi tak terima? kalau tak sudi takpe." hehe. Comel. :))

But percintaan diorang ni aku tak tau sangat. Cis. Kedekut. :\ nantilah. aku korek2 lagi cerita diorang, aku share kat sini. hihi. korang tanak baca pon takpela. Blog aku anyway. :D ILY momdad. :)