semut pun boleh mati.

Kawan.

Assalamualaikum.

Apa khabar samoa! Sihat!? hihi. oke. tak perlu jawab. hurmm.. nampak tak pic2 kat atas tu? yg ada 4 ekor beruk tuh? wuahahaha. act it's not 'beruk' oke! :@ *sendiri cakap sendiri marah* Itu Kawan-2 Saya Lahh, dohh! hihi.

Dari kiri, saya mempersembahkannnnn.. Alif Farhan! wohuuuuu~ *big applause* dan diikuti dengan Nur Amira, Nurul Syazwanni, dan Syaza Afiqah. hehe. (tepuk tangan part sebut nama Alif je. :3) haha. Pic ini menunjukkan bahawa mereka adalah orang2 penting saya selepas keluarga. So, sebagai penghargaan, saya letak pic2 depa ni kat atas. Korang bukak2 je blog den ni nampak muka2 depa yang huduh2 belaka ni. haha. joke. jangan marah naa. Apa pasal aku dok borak style orang utara campur N.9 neh? aii. Ni mesti pengaruh KyoPropaganda ni. pui. -.-

hihi. Sometimes, I't kinda cool when we have our own accent. Yala. Tak semua orang boleh cakap loghat masing. Kadang2, orang N9 pon tak bole cakap N9.. :) (it's me) hihi. bukan taknak belajar, tapi persekitaran berbeza. Aku duduk Johor daripada kecil. So budaya N.9 tu takdak dalam diri aku ni.. Menyedihkan bukan? huhu. 

eh eh. Tak perasan ke? Ini Sudah Lari Tajuk! huahua. Back to my story, Amira is my friend. Forever and ever together alone. hahahaha. heihei! Jangan main2 sama dia! Dia la yang ajar aku macam mana untuk menyayangi seseorang. Kalau korang rasa aku ni penyayang, dialah yang menginputkan sifat2 penyayang tuh! hurm. Wani dan Syaza. Dia kawan aku kat sekolah mahupun asrama. Kemana2 pun kami bertiga. hihi. rindu pula dikala saat kami bermanja2 sesama sendiri.... Manja pulak. =,= Masing2. Muka macam kucing. Kanon2 kiut la tu. Tapi perangai macam apa. haha. Pengalaman disekolah mmg tak dapat nk diduga.. Miss mereka samoa. :')

Alif Farhan :) (amboi. perenggan baru. nama penuh. special la tu. pui)
Dia ni... Si Comel saya lahh. :)) Saya saaaayang dia. Walaupun dia selalu cakap, "tidur jangan lambat2! makan kena ikut waktu!" aiyak. -,- hurm.. tapi sebab tu la saya bertambah-2 saaaayang kat awak! ;) awak sorang je yang slalu cakap cmtu. hihi. Besar maknanya kott bagi saya. :) Terima kasih.

Saya Sayang Mereka Samoa. muah. *puke* hehe. joke. ;)