semut pun boleh mati.

Babi. :)

Assalamualaikum.

haha. Magad. Teruk nya title aku kali ni. Tapi sbenarnya takde lah teruk sangat. It's just an animal. Tapi kita yg selalu berfikiran negetif bila terdengar orang sebut pasal binatang ni. haha.

Entry kali ni nk bercerita pasal kemesraan aku dengan kawan aku. Syaza Afiqah. haha. Pernah tak korang bergaduh, sampai keluar perkataan babi? Mesti selalu kan. kehkeh. Tapi kitorang tak gaduh. Dan akhirnya kawan aku bekup pulak babi tu. haha. Memang pelik. Tengok ni.





Just click them to enlarge :)

Haha. Kelakar. Tak tau la bagi korang camne. Tapi bagi aku kelakar je. Seronok kan bila suatu bahan yang boleh membuatkan orang marah, tapi kita boleh olah kan nye kepada lawak. :3 kinda cool actually. Go and try with ur friends la. Kalau korang terkena perkataan babi itu, just have fun with it, and be happy. :)

And make sure, don't be like this. :) peace.