semut pun boleh mati.

Permohonan Ke IPTA

Assalamualaikum.

hehe. nak cerita pasal permohonan ni. Tapi bukan tutorial la. haha. Aku tak pandai nak ber'tutor'2 neh. huahua. maaf yee.. Lepon kalo aku wat pon bukan nye ade orang nk tengok. :'(

haha. Saje je nak kongsi ape yang aku dah pilih untuk mohon ke U nanti.. tada! :D

click to enlarge
hehe. Bidang1, Komputer. Sebab aku nak teruskan ape yg aku dah blajar selama 2thun kat sekolah menengah dulu. dan aku taknak sia2 kan pembelajaran aku tuh. :3 Bidang 2 : Perniagaan. Aku pilih tu sebab aku rasa bidang tu ade peluang besar dalam dunia ni. Lagipun, memang ade terdetik dalam hati aku ni nak buat perniagaan bila besar kelak. So, tak salah kan kalau belajar awal siket? :D Bidang 3 : Pengajian Islam. Benda ni mmg patut belajar kut. Dan aku rasa ianya menarik. :3 

Tapi, memang aku paling berharap dapat bidang komputer. Apa pun yang terjadi, pasti ada hikmah disebaliknya. InsyaAllah. :)