semut pun boleh mati.

kawan uitm -lyana.



hm. aku ada ramai kawan kat uitm ni. biar aku cerita satu satu lah ye. memandangkan aku malas nak baca ctu sekarang ni. dan mereka mereka yang konon nya nak study bersama tadi pun dah tidur meninggalkan aku pisang keseorangan, maka aku pun berblogging lah.

ini lyana. dia pun ada blog. hm. 

terus terang aku cakap, first time aku ada kawan yang hati keibuan macam dia ni. walaupun kadang kadang dia menunjukkan ketidak matangan diri dia itu (menurut kata marina), tapi aku tetap anggap dia ada sifat keibuan. 

dalam ramai ramai kawan aku, siapa yang pandai masak, pandai menjahit, pandai bersolek dan memaksa orang lain untuk disolekkan, ada printer besar, ada perniagaan printing service, ada business card, cantik, ada ramai mamat mamat suka dia, dan muka macam mak? Lyana.

nak kata lemah lembut macam tidak. nak kata ganas pun tidak. hm, tapi bila dengan aku dia agak ganas. --' kadang kadang angin jugak dengan dia ni. tapi aku tetap kawan dengan dia. she's unpredictable. dan dia susah nak jujur. untuk menjaga hati aku mungkin. hm. nak cerita banyak pun susah juga. aku sendiri baru kenal dia setahun.

senang cerita, beginilah. aku seronok berkawan dengan lyana. tak tahu lah dia seronok berkawan dengan aku atau tidak. walaupun kadang kadang aku ada koyak dengan dia, tapi aku cuba sedaya upaya taknak tunjukkan kekoyakkan aku itu. sebab aku tahu, aku lagi banyak kali koyakkan hati dia. dan dia jarang tunjuk dia koyak. tiba tiba je dah tak bertegur, atau dia larikan diri, atau dia taknak tengok muka aku selama beberapa jam. hm.

aku tahu, gurauan aku, kata kata aku yang kasar, tambah pulak dengan mencarut memang selalu buat kau tak senang hati. hm. tapi kalau kau perasan lah kan (harap kau perasan), aku dah kurang kan mencarut. :3 untuk kau. cuma kadang kadang adalah terkeluar sikit. tapi sikit jeee tak banyak punn. ehiks.

aku harap kau baca entry ni. dan aku nak mintak maaf, sebab aku kawan yang tak boleh diharap. maaf.