semut pun boleh mati.

kawan uitm -Budin.



there is no picture of me with him. cuba teka mana satu budin. dia yang paling beriya :3

harini aku main tetris asyik kalah je. tak tahu apesal. rank kejap naik kejap turun. sedang aku asyik bermain tetris sambil dengar lagu The Killers, budin im aku. lalu dia bertanya soalan-soalan yang merapu, like usually he do, dan tiba tiba, dia bercerita tentang kehidupan. 

budin ni periang orang nya. dan macam biasalah. jarang orang tahu pasal isi hati dia. tak tahulah apa yang akan jadi pada dia. tapi dia ni memang orang yang kuat pada pendirian, 

"I'm not really living right now
cause I say no to changes"

yeah. he just said that. aku tak tahulah macam mana kisah silam dia kat uitm ni. tapi dia memang seorang repeater yang tegar. dan dia bangga. 

aku harap sangat budin berubah. sebenarnya, hidup ni tak pernah terlambat, kecuali ajal datang dulu. aku sedih, apabila seorang periang menceritakan kesedihannya. kerana aku tahu, hidup seorang periang lagi menyedihkan berbanding seorang penyedih. so here's our little conversations.




hm. mungkin juga penyebab kau selalu emosi bersendirian kerana kau selalu dengar lagu The Killers. mungkin. oh btw kuku pisang dalam gambar di atas tu. haha